Ons dienstenpakket

Ons dienstenpakket is onder te verdelen in 3 onderdelen, financieel, administratief en technisch beheer.

Financieel beheer

  • Accorderen van facturen en uitvoeren van betalingen
  • Administratie van de bankrekeningen
  • Debiteuren administratie en signaleren van betalingsachterstand
  • Innen van de servicekosten (via automatische incasso)
  • Beheren van de reserves
  • Opstellen van de jaarstukken (exploitatierekening, balans en begroting)
  • Tussentijds opstellen van financiële stukken
  • Kascommissie begeleiden
  • Stookafrekening (verwerken van de afrekening stoken met de leden)
  • Doorbelastingen

Administratief beheer

  • Bijhouden van ledenregister
  • Samenstellen agenda voor de ALV (natuurlijk in overleg met het Bestuur)
  • Voorstel doen t.b.v. vergadering van VvE
  • Uitnodiging ALV
  • Jaarstukken
  • Notulen verzorgen en beschikbaar stellen
  • Verstrekken van gegevens aan de notaris bij eigendomsoverdracht
  • Verzorging van de archivering van alle benodigde stukken van de VvE
  • Administratief beheer van verzekeringscontracten

Technisch beheer

  • Schades in behandeling nemen en zorgen voor herstel van de schade en het indienen van de claim bij de maatschappij
  • Controleren van afgesloten contracten
  • Onderhandeling van nieuwe contracten
  • Advisering overeenkomsten
  • Opvragen en beoordelen en controleren van offertes voor onderhoud
  • Ondersteuning bij opstellen van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP)
  • Laten verhelpen van technische klachten aan algemene ruimtes tijdens kantooruren
  • 365 dagen per jaar, 24-uur per dag calamiteiten dienst
  • Voor technische en juridische vraagstukken werken wij samen met een aantal partijen die alle relevante kennis in huis hebben; zo bent u verzekerd van specialisten op ieder vlak.