Ons dienstenpakket is onder te verdelen in 3 onderdelen, financieel, administratief en technisch beheer.
Financieel beheer
- Accorderen van facturen en uitvoeren van betalingen
- Administratie van de bankrekeningen
- Debiteuren administratie en signaleren van betalingsachterstand
- Innen van de servicekosten (via automatische incasso)
- Beheren van de reserves
- Opstellen van de jaarstukken (exploitatierekening, balans en begroting)
- Tussentijds opstellen van financiële stukken
- Kascommissie begeleiden
- Stookafrekening (verwerken van de afrekening stoken met de leden)
- Doorbelastingen
Administratief beheer
- Bijhouden van ledenregister
- Samenstellen agenda voor de ALV (natuurlijk in overleg met het Bestuur)
- Voorstel doen t.b.v. vergadering van VvE
- Uitnodiging ALV
- Jaarstukken
- Notulen verzorgen en beschikbaar stellen
- Verstrekken van gegevens aan de notaris bij eigendomsoverdracht
- Verzorging van de archivering van alle benodigde stukken van de VvE
- Administratief beheer van verzekeringscontracten
Technisch beheer
- Schades in behandeling nemen en zorgen voor herstel van de schade en het indienen van de claim bij de maatschappij
- Controleren van afgesloten contracten
- Onderhandeling van nieuwe contracten
- Advisering overeenkomsten
- Opvragen en beoordelen en controleren van offertes voor onderhoud
- Ondersteuning bij opstellen van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP)
- Laten verhelpen van technische klachten aan algemene ruimtes tijdens kantooruren
- 365 dagen per jaar, 24-uur per dag calamiteiten dienst
- Voor technische en juridische vraagstukken werken wij samen met een aantal partijen die alle relevante kennis in huis hebben; zo bent u verzekerd van specialisten op ieder vlak.